Handelsbetingelser

Levering

Leveringstid: 1-3 hverdage

Med mindre der står andet i toppen af webshoppen, f.eks. ved ferie, sygdom, ekstra travlhed eller messe.

Vi pakker desværre ikke i weekenden og på helligdage.

Leverings område: Vi leverer kun varer indenfor Danmark.

Hundeglad afsender varer med følgende: DAO – Privat, DAO – Pakkeshop eller afhentning på lager – se adresse nederst på siden.

Fragten bliver beregnet ud fra vægt.


Der er fri fragt v. køb over 349,- (Gælder op til 15 kg) i Danmark til DAO Pakkeshop. OBS. køb, er kurvværdien ved betaling (Varerne samlede pris)

Ordre indeholdende tørfoder (vægt over 3kg) er ikke med fri fragt, derfor vil varer i kategorien tørfoder være sat 39,95,- højere, af denne årsag.

Du vil kunne vælge i mellem at få pakken sendt “uden omdeling” eller “med omdeling”.


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra mit lager og hjem til dig.

* Kan ikke altid garantere leveringstiden der står på siden, men jeg sender pakke på alle hverdage – men af og til kan DAO godt være en eller to ekstra dage om det, hvis der har været driftforstyrrelser. Du får du Track & Trace nummer, så du kan følge din pakke.

Prisgaranti / Prismatch

Jeg tilbyder prisgaranti i DK. Har du lagt alle dine varer i indkøbskurven og kan få præcis samme varer inkl. fragt i én anden webshop, der har dansk selskab med dansk CVR nummer til en billigere pris, så giver jeg prisgaranti / prismatch.

For at prismatch gælder er det en forudsætning at varerne, som sammenlignes, er samme mærke og model ( samme EAN nummer). Det er også en forudsætning at varen er på lager hos konkurrenten og kan købes til den gældende pris. Jeg vil derfor bede om dokumentation på prisen f.eks. ved fremvisning af screeenshot af indkøbskurven hos den webshop du har fundet det billigere hos.

Prisgaranti / prismatch gælder ikke :

  • Hvis en pris på en vare ligger under indkøbspris.
  • Prisgarantien omfatter ikke kø-tilbud, Facebook Live tilbud, bundle-tilbud, kampagner, rabatkoder og/eller ved tilbud med begrænsede antal og/eller tid.
  • Prisgarantien gælder ikke tilbud, der kræver medlemsskab såsom indkøbsforeninger eller nogen form for betaling for at få adgang til tilbuddet.

Min vare er defekt ved ankomst, hvad skal jeg gøre?

En gang imellem oplever jeg at en vare bliver defekt under transport – i de fleste tilfælde fordi transportfirmaet ikke har behandlet pakken med omhu – selvom jeg pakker mine varer ind så godt som muligt. Beklager hvis du modtager for meget emballage, men vil gerne være sikker på at varen kommer godt frem.

I de tilfælde hvor varen er defekt er det SUPER vigtigt at du tager billeder af følgende:

  • Hele kassens indhold (hvordan det så ud da du modtog pakken)
  • Billeder af kassen udvendigt
  • Billede af forsendelseslabel

Det er vigtigt at kassen samt vare bliver gemt indtil sagen er afsluttet.

Billederne samt dit ordrenummer sender du til mig på [email protected] – hvor vi har mulighed for at få erstatning hos GLS.

Jeg har lagt i kurv, men da jeg skal betale er den udsolgt?

Når du lægger noget i kurven reserverer du ikke din vare. Først når du har lagt i kurv samt betalt – og er kommet til kvitteringssiden hvor der står du har gennemført din handel, først dér har du købt og fået varen.

Vi oplever fra en gang imellem på populære produkter med begrænset lager eller at nye produkter med begrænset lager at der kan være lidt rift omkring produkterne. 

Betaling

Hundeglad modtager online betalinger med; Visa/Dankort, Mastercard, Mobilepay Online.

Betaling vil først blive trukket på din konto, når den fysiske vare afsendes eller det virtuelle produkt er oprettet med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Ved betaling med Visa Electron og Mastercard Debit, som er debitkort, vil betalingen blive reserveret på din konto i overensstemmelse med vilkårene for dit kort, indtil vi trækker eller afviser betalingen.

Alle beløb på hjemmesiden er inklusiv moms.
Hjemmesiden bruger følgende valutaer til prissætning:
Denmark – Kroner (DKK)

ViaBill

Du kan vælge at benytte ViaBill, når du handler via os. Info om Viabill

Hundeglad benytter en sikker betalingsserver, der krypterer alle oplysninger med SSL protokol hvilket betyder din data er sikker og ikke kan læses af andre udefrakommende.

Hundeglad.dk’s egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol.

Fortrydelsesret

Der gives 100 dages fuld fortrydelsesret på varer købt på hjemmesiden med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre.

Vi tager ikke produkter som hunden skal indtage retur af sundhedsmæssige hensyn. Det gælder alt foder og godbidder, gnaveben, naturben, fodertilskud, loppemidler, beroligende piller og lignende.

Den 100 dags periode starter den dag hvor ordren er leveret.

Eventuelle returneringsomkostninger afholder du selv.

Ønske om fortrydelse skal meddeles os senest 100 efter leveringen og være os i hænde seneste 100 dage efter vi er informeret om dit brug af fortrydelsesretten.

Såfremt du ikke har afhentet din pakke eller nægter at modtage denne, så vil den blive sendt tilbage til mit lager. Omkostningerne til returfragt samt evt. genudsendelse af pakken afholdes af dig. 

Ønske om brug af fortrydelsesret skal sendes på mail [email protected]

Ombytning

Det er muligt at få ombyttet din vare. Du skal dog selv afholde fragtomkostninger på at sende varen retur, samt når du skal bestille en ny ordre med det produkt du ønsker i stedet for.

Gaveindpakning

Jeg har desværre ikke mulighed for gaveindpakning, da jeg har mange pakker hver dag der skal pakkes. Og idet jeg kun er mig selv pt, så har jeg ikke denne mulighed på nuværende tidspunkt.

Varens stand ved returnering

Du hæfter for den forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og funktion. Dette betyder at du må prøve varen på samme måde som hvis du handlede i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragtes den som brugt og af forringet værdi. Dette betyder, at du ved fortrydelse af købet får en mindre del eller intet af købsbeløbet retur. Det er op til Hundeglad at vurdere varens stand.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret på produkter i henhold til den danske købelov. Reklamationsretten gælder for alle fejl i software, materiale og fabrikation.

Reklamation vedr. fejl og mangler skal meddeles til Hundeglad i rimelig tid efter varens modtagelse. 
Her anses max. to måneder som rimelig tid, med mindre andet er aftalt.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger.

Reklamationen frafalder ved forkert eller ualmindelig betjening af produktet.

Hundeglad dækker returneringsomkostningerne i rimeligt omfang.

Evt. tilbagebetalinger sker hver mandag.

Alle reklamationer på varer skal som udgangspunkt retur sendes til Hundeglad.dk med mindre andet er aftalt.

Ved returnering sendes til virksomheden:

Hundeglad.dk ApS
Bavne Alle 2C – Dør 3
8370 Hadsten
TLF: 31 14 74 24

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav